Bakom Molnen Är Himlen Alltid Blå!

Äntligen är det efterlängtade lovet här. Så underbart skönt ska det bli. Har ätit mycket påskgodis redan. Smaskens. Påsken är en mysig helg. Oftast är det fint väder just då, och alla är glada och man kan äta en massa god mat och gott godis och träffa nära och kära. Värmen kommer och man känner sig kär, även dem som inte är kära tror jag känner sig lite sådär pirriga i kroppen varje gång de ser ut genom fönstret.

 

Men jag har ju den turen att jag är kär, och att min kärlek är kär i mig. Han är det bästa som hänt mig. Går inte att beskriva vad han betyder för mig, men jag känner mig kär och galen just nu. Älskar honom av hela mitt hjärta. Tack för att du finns i mitt liv!

 My life is great and I'm sooo happy!

184579-36

Glad Påsk önskar Marie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0