Strålande Sol

Varför ska man bli sjuk när det går som bäst? Vill inget hellre än att ge mig ut och springa när det är så här fint väder. Jag får panik av att bara sitta still. Men jag får väl ta igen det sen så fort jag blivit frisk.

 

Längesen jag skrev nu, och det beror nog på att det har varit så fint väder, så varför sitta inne vid datorn och häcka? =)

 

Lovet har varit lugnt och skönt i alla fall. Behövde lite vila från skolan. Men nu är det inte långt kvar till sommarlovet.

Grillade ikväll och det kändes verkligen som sommar. Synd bara att det ska bli kallt så fort.

 


Kommentarer
Postat av: Ines

Den här bilden skulle Åke klaga på för man ska aldrig ha horisonten på mitten..aldrig dela av en bild :)

2007-04-19 @ 18:34:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0