26 augusti

Helgen har varit bra! I fredags gick jag direkt till körskolan efter skolan och satt vi datorn. Måste börja ta tag i körkortet nu, för jag vill verkligen ha det. Blir så sugen när alla andra har fått! Sen kom Jonna till mig, och vi lagade mat. Grillade joguslaviska köttbullar, klyftpotatis, tsatsiki och sallad. Mums var det. Fast när Katarina gör det blir de underbart gott!
Sen kollade vi på "Se upp fördårarna" och åt godis och grönsaksdipp. Sen var vi ute i mörkret och gick. Månen var helt gul och rund. En riktig myskväll. Sen sov hon hos mig.

Igår var Ines och jag på dejt. Vi åt buffé på Kokiri. Sen åkte vi hem till mig och kollade på Shrek och åt godis och drack kaffe! Amana kom och hämtade oss, och så åkte vi hem till Eve och kollade på en massa gamla bilder. Kul det är med bilder. En massa minnen. Tänk vad mycket man gjort tillsammans! Hoppas på utgång med tjejerna nästa helg då! Skulle va kul. Längesen nu.

Idag har jag varit ute och sprungit en runda. Ikväll ska Linus bjuda på middag. Ska bli spännande att se vad han lagar för gott denna gången. Saknar honom. Har knappast träffat han sen vi kom hem, så de ska bli mysigt att äta god mat, kolla på Jericho och mysa! Min pojkvän är bäst, och jag älskar han mer och mer för varje dag!

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Miss you.

2007-08-29 @ 13:20:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0