10 februari

Igår va jag på innebandy en stund, men de va inte så kul. Sen gick jag hem till ett tomt hus och satte mig framför tv:n och kollade på film och drack té. Kände mej lute en sam faktiskt, men ädå lite skönt att få vara för sig själv. Somnade gott iaf.
Vaknade vid halv 10, cyklade till badhuset och simmade 1000m. Bastade och duschade länge. Känns som en bra start på gaen. Sen va pappa och jag nere på stan och handlade lite mat och så.
Nu vet jag inte riktig vad jag ska göra. Gå en runda till Shell och köpa tidningen. Känner mej trött.*gäsp*

Men ikväll kommer min älskling till mig och jag hoppas på myyyss! Älskar dej*

Älskling

/ MARIE

Kommentarer
Postat av: jonna <3

hello darling.
tråkigt för dig att du var ensam igår ju :/
men ha det så mysigt ikväll

2007-02-10 @ 18:32:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0