7 februari

Usch vilket väder det är ute. Hatar den här snön, kan den inte bara försvinna nångång?!
Kollade på Gery's igår. Det var verkligen hur bra som helst, och sorgligt, låg och lipade. Då tänker man verkligen på hur mycket alla betyder för än, och att man aldrig vet vad som kan hända.

Dagen idag har väl rullat på som vanligt. Emelie och jag var faktiskt väldigt duktiga idag på spanskan för en gångs skull :D åkte dirkekt till gymmet efter skolan, kändes skönt! Springa av sig lite.
NU har jag ingen aning om vad jag ska hitta på. Baka nåt kanske? hmm....nä, för då kommér jag inte va hungrig tills vi ska äta sen, haha. Äter alltid en massa av smeten ;) Kanske ska börja måla på min tavla? hmm, nä får bli en annan gång. Vet inte hur jag ska ha den än. Det får nog bli soffan och tv:n för mej. Längesen man gjorde efter skolan.


Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0