Alla Hjärtans Dag

Va hos Jonna igår. Åt wok i tortilla med hennes föräldrar. Riktigt gott va de med mat då. Mums. Sen satte vi oss framför tv:n och kollade på desperate och åt godis, spleade yatzy(typiskt Jonna) och åt apelsin. Sen gick vi faktiskt och la oss och pratade.

Vaknade vid halv elva idag. Välbehövlig sömn kände jag. Åt en god frukost, som de brukar vara hemma hos Jonny ;) sen gick vi en runda runt mejensjö. Sen klippte hon mitt hår. Känns fräscht nu. Skönt.
VI va snällaoch lagade spagetti och köttfärssås och gjorde kladdkaka till hennes föräldrar. Mummsmumms med kladdkaka och kaffe till efterrätt.

Tycker om dej gumman <3 du är ett äkta exempel på hur en äkta vän ska vara. Du kommer alltid vara en del av mej. Hihi.

Har varit och handlat mat med Linus nu. Vi ska laga hasselbakspotatis och nåt kött. Ska bli gott. Lite rött vin till det med. Jag fick ett par fina Björn Borg-trosor av honom innan och mörk choklad. Tack!
Älskar dej sååååååå mycket.

Ha en bra kväll vänner <3 för de ska jag ha.

184579-10

Kommentarer
Postat av: Julia

Ha en trevlig alla hjärtans dag!

awwww

2007-02-14 @ 18:26:44
URL: http://Silencerosemarie.blogg.se
Postat av: Anonym

jag visste att linus skulle köpa trosorna för han frågade faktiskt mig om jag trodde du skulle tycka om dom! hihi hoppas du haft en bra alla hjärtans dag!

2007-02-14 @ 21:58:02
Postat av: Ines

det va av mig du fick förra inlägget! : ) /ines

2007-02-14 @ 21:58:48
Postat av: Anonym

mmm. me like you too honey

2007-02-14 @ 22:47:01
Postat av: Jonna

fick en present av emil hehe. jag hade inget till honom men jaja :P

älskar dig smarris

2007-02-14 @ 22:47:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0