Det är något speciellt med choklad!

Jaha, dagen började inte så speciellt bra, vaknade på fel sida, Linus blev sur på mej och pga det så fick jag inte en riktig kyss av honom innan han åkte :( han är ju i Halmstad nu den lyckosten. Men han kommer ju som tur va hem på lördag igen :D
han kom till mej vid halv 10 igår, vi kollade på nån knäpp film som hette "Haven", men snyggingen Orlando Bloom var ju med ;) så då blev vä filmen lite bättre iaf. Somande snabbt sen kan jag säga. Fick sova jämte min älskling inatt med. Det slår allt<3

Idag gjorde Ines, jag och Sarah klart våran marknadsundersökning. Skönt att ha de över. Och sen har dagen rulat på, hade lite dåligt samvete att jag varit så sur mot Linus idag bara. Så därför ska jag laga mat till honom på lördag kväll. Ska laga hans favoritmat, dricka lite vin, tända en massa ljus, kolla på melodifestivalen, äta chips och dip och mysa :D längtar redan dit.

Ikväll blir de mys med tjejerna ute i Jonnas stuga. Alltid kul att på prata med er. Ni är helt underbara :D
Varma mackor med thai. Haha.

Mmm...chokladen idag var verkligen god. Hade kunnat smälla i mej den på 5 minuter. Haha, men som tur väl var så gjorde jag inte de. Gick en runda runt sjön istället. Mysigt faktiskt. En massa snö överallt. Känner för att gå ut på snöäventyr på söndag om snön ligger kvar. Grilla korv, dricka varm choklad och åka pulka, som man gjorde på den gamla goda tiden =) längtar tillbaka ibland faktiskt. På ett sätt vill man inte bli äldre, men ändå vill man de. Jag får längta tills jag får barn och kan gå ut med dem i snön och åka pulka sen =)



Ska hoppa in i duschen nu! // Marie

Kommentarer
Postat av: Lina !

Hej marie :) härligt att du oxå skaffat blogg:) ha det bra! pusss

2007-02-09 @ 13:15:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0