En kall februaridag!

Usch, vilken seg dag. Ont i huvudet och näsan rinner hela tiden. Ingen träning för min del :( får panik!
Har i alla fall varit duktig och pluggat lite matte idag, och så hjälpte pappa mej med företagsekonomin. Orkar inte med skolan nu känner jag. Börjar bli så trött på det. Men de känns faktiskt inte så jobbigt att gå dit imorn, men bara det att jag hatar allt plugg hemma. Om man bara slapp alla läxor och prov skulle skolan va riktig kul. Sovmorgon varje måndagmorgon i 4 vackor framöver. Helt okej =)

Har varit ute och övningskört med pappa nu i eftermiddag. Har ju inte hållt i ratten på ett halvår så det kändes lite ovant i början. Men sen när man väl kom igång så va de kul. Mötte Jonna när hon va ute och körde också. Haha! LIte kul att vi möttes just där de var som smalast och halast. Men de klarade ju vi fint ;)
Skönt och komma in i värmen sen. Hade ingen känsel i mina tår. Brr. Men som tur va så hade mamma kokat te och tagit fram bullar. Mums! Gott. Men imorn ska jag försöka ta tag och börja vara lite nyttig igen. HAr blivit allt för mycket onyttig nu på sista tiden. Man måste ju komma iform till sommaren. Haha! OCh nu när jag är lite förskyld med så får jag inte träna :( men hoppas de går över snart.

I fredags blev de aldrig nåt relaxbad för mej och Elin. Åkte hem till henne istället. Hon hade gjort fruktfat med apelsiner, äpple, banan och kiwi. Sen fyllde vi på med cashewnötter och mörk choklad. Nyttigt, men gott! Bättre än godis de där, och godare för man känner sig inte sådär äckligt mätt efteråt. Vi satt och pratade i flera timmar. Kul att umgås med dej gumman. Vi har så mycket att prata om jämt. =D me like!

Lördagen var ganska seg den med. Gick en runda i skogen med mamma och Zingo. Mysigt att gå dem gamla rundorna. Kändes lite som när man var liten. Härligt i skogen ibland. Man är där alldeles för sällan.
Kvällen spenderade jag,Linus och Martin hos Joar. VI år kebab, sallad och kebabsås i tortilla. Gott. Sen köpte vi en stor fet godispåse som vi smaskade i oss. Haha. Eller jag rättare sagt. Kändes så iaf! Vi kollade på melodifestivalen. Sebastian var bäst!

Jaha, ikväll blir de lugnt. Linus kommer nog en stund. Kanske blir en film ikväll eller något. Hoppas det i alla fall, för jag känner inte för att göra så mycket. Är trött, konstigt nog. Har inte gjort så mycket idag ju.

Ha det så bra gott folk! //Marie Johanna Karlberg


184579-12

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0