Food is good!

Dagen den 23 februari började med ett härligt matteprov(not!), men det gick bätter än väntat. Efter det nåt himla testnationellaprov i engelska i 80 minuter. Verkligen en rolig förmiddag. Bara en massa prov. Slutade vid 12 i alla fall. Åkte direkt till gymmet som jag brukar göra på fredagar. Var riktigt trött idag på gymmet, funderade nästan på att ge upp och cykla hem direkt, men jag tvingade mig själv till att stanna. skönt nu i efterhand. När jag kom hem var jag så himla trött och stressad för att jag skulle hänga med Linus ner på stan och handla lite saker. Detta ledde till att jag stod och lipade i duschen eftersom det inte fanns något balsam kvar :S hmm, är man trött då eller vad?!
Men jag är inte ensam om att vara sån heller. Det känns skönt att inte bara jag är sån. Därför bestämde jag mig för att imorgon ska jag tvinga mig själv ut och ha kul med mina vänner för än gångs skull. Hoppas på att det blir kul.

Ikväll kommer som sagt Ines, och jag ska snart börja med maten. Ska bli gott, är hungrig, även att jag redan smält i mig en godispåse :D Ikväll blir det lugnt i alla fall och imorgon ska jag försöka sova läänge, tror jag behöver min skönhetssömn, kanske får mig på bätter humör!

Känner att jag bara klagar en massa i min blogg, men just nu klagar jag faktiskt på allting, är bara så. Måste ju skriva av mig någonstans. Hehe! Ha det så bra nu ikväll ;) och ta det lugnt!

...Marie...


184579-18


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0