Hands*

Igår var jag, Jonna, Helena och Emelie ute i Jonnas stuga. Mysigt där ute. Bäcksvart, snöigt och en varm stuga med underbara vänner, kaffe, mat, choklad och en tänd brasa. Mycket prat, synd bara tt Sandra inte kunde komma. Men vi bestämde ju att vi ska ses snart igen. :D alltid kul att vara med er. Tycker om er väldigt mycket.

Äntligen är skolan över för den här veckan och nu har vi LOV! Så otroligt skönt. Behöver de känner jag. Och sen har jag inte så mycket planerat på lovet heller, bara att jag ska åka till jkpg och shoppa på fredag. Vill ha ett par nya jeans.
Va på gymmet innan och sprang, och nu har jag precis duschat. Skönt. Ikväll blir de lugnt. Jag ska laga mat till Pär och sen så kommer nog Sarah på besök och äter lite med :D haha. Sen kanske de blir innebandy eller någon film. Men som Ines och jag sa, de är inte så kul med innebandy. Man bara går dit för att alla andra är där.

Linus skickade en bild till mej för en stund sen på honom och Ida, från stranden i Halmstad. HElt klarblå himmel var det. Såg nästan ut att var i sommarn. Längtar till värme, sol och bad.

Älskar dej Linus, imorn blir det mys <3

Händer


Nu har jag varit och fikat med Jonna, tog den gamla vanliga blåbärspajen. Den är verkligen goood :D pratade en stund. Tur att vi har börjat komma igång och ses nu igen. Låg lågt ett tag. Hehe. Sen åkte jag till Ica och handlade lite godis. Cyklade hem i kylan. Trodde mina fingrar skulle frysa till is. Illröda när jag kom hem. Skönt att komma in i värmen. Min älskling ringde oxå. Han ska mingla med kändisar ikväll. Varför får han göra en massa sånt roligt? Vill jag med göra ju...
Längesen jag va ute och festade och hade kul nu. Kanske får börja ta tag i mitt liv och komma ut bland folk igen. Hehe. Men de är ju faktiskt lågsäsong nu ju. Får skylla på det.
Ska laga tacos snart till Sarah och Pär. Mums, fast nästan så man börjar tröttna på det nu, har blivit varje helg i...ja, va kan de va, 2 år. Haha! En pizza skulle inte va fel nu faktiskt. Matfreak är vad jag är.
Lyssnar på Winnerbäck nu, längesen man gjorde de, tänker ännu mer på sommaren då!

"Den vackraste stunden i livet var den när du kom"

Kommentarer
Postat av: Andreas Wiberg

Hej Marie, ; )

Tänkte bara säga Hej, hoppas allt är bra, och att du har en fin sida ; )

Kram/Andreas
Remember me?

2007-02-19 @ 16:46:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0