Hey!

Den 24 februari, bara 10 månader till julafton =) haha! Nä, usch, jul vill vi inte ha på länge. 
Igår va Ines hos mig. Jag lagade enschiladas med kyckling i och så kebabsås och thai till såklart :D blev smarrigt! Efterrätt varma hallon, smält choklad, cashewnötter och äkta vanlijglass. Mumsigt. Och sen smällde vi i oss en massa nötter senare på kvällen. Fullproppad med god mat! Haha. Kul att få prata lite med Inesgumman. Hon är alltid lika knäpp =)

Härlig sömn inatt, men vaknade när Pär och Pappaåkte iväg idag vid halv 9. Inte så kul. Men har haft huset för mig själv hela dagen. Lite tomt faktiskt, tråkigt men ändå skönt. Åkte till gymmet en sväng, sprang och cyklade på dem nya cyklarna, dem var mycket bättre. Kul! Åkte till badhuset och solade(har faktiskt inte gjort det sen innan nyår) och sen bastade jag.När jag kom hem var jag helt slut. Lagade mat och satte mig och läste en tidning. Skönt att inte behöva göra så mycket.

Men nu har jag varit duktig och gått igenom första kapitelet i Rättskunskapsboken. Tar andra kapitelet imorgon och så behöver jag inte plugga så mycket på Måndag sen.

Ikväll blir det "fest". Dricka lite, träffa folk man inte träffat på länge och bäst av allt, få umgås med mina härliga vänner :D hoppas det blir en lyckad kväll. Ska åka till Sarah snart, där vi ska kolla på Melodifestivalen. Hoppas det är några bra låtar ikväll då, för annars är det så segt att kolla på det.

Idag har jag varit normal. Framsteg.


184579-19

Jag och Emelie <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0