I wanna be your everything

Ibland händer det saker, saker man inte kan styra. Det är då det blir jobbigt.

Ekonomi idag, flöt på ganska bra. Fattar det här kapitlet för en gångs skull. Gymmet på hälsobanken. Äntligen fick jag springa lite. Välbehövligt! Kändes riktigt bra idag faktiskt. Har en massa energi, men vart den energin hamnar utanför gymmet vet jag inte. Trött på skolan. Satte mig med matten när jag kom hem, och sen gjorde jag fruktsallad med vanlijsås till Pär och Simon. En helt vanlig dag i mitt liv. Vardagen börjar kännas tråkig nu. Aldrig någonting nytt, bara samma gamla vanliga.

Vill att det ska bli ljust och varmt. Vill vara glad, vill att andra ska vara glada. Det är det bästa med sommaren, att alla har ett leende på läpparna.

Ikväll? Plugg och jobb, och tv. Sen kommer nog Linus. Han och jag behöver prata och kanske kramas lite.

Have a nice evening


184579-14

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0