Lata Måndagar!

Måndag idag, och jag sitter hemma som jag brukar göra på måndagar. Först sovmorgon till kvart i 10, och sen 40 minuters matte(fick mvg- på matteprovet :D glad) och sen så har man håltimma fram till halv 2. Rätt skön start på veckan tycker jag.

Helgen har varit helt okej.
Fredagen var jag ju med Inesgumman.

Lördag, var hos Sarah och kollade på melodifestivalen och åt chips :D sen åkte vi till Stockaryd. Mer folk än vad jag väntat mej, alla möjliga so´rter, haha. Men har väl haft roligare om man säger så. Men Emelie och jag hade kul på dansgolvet i alla fall. Tur att du fick ut mig lite.

Söndag, vaknade tidigt. Va ute och gick i snön med pappa och Zingo. Skönt och komma in i värmen och dricka te och kolla på min favoritfilm när jag var lite, Sherdil :D haha. Sen på eftermiddagen kom Linus. Kändes som en evighet sen jag såg honom sist. Mysigt att få pussa på honom. Vi åkte och köpte semlor och hyrde World Trade Center-filmen. Tände i brasan och myste <3



184579-21

Min Älskling och jag <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0