Lonely girl

Var glad ett tag idag, men de försvann lika fort som det kom. Just nu känns de som att jag kan gråta hur mycket som helst. Har varit en jävla skitdag än så länge, Allt går emot mig. Blev inte bättre att komma hem och veta att jag måste börja plugga på två jobbiga prov. Hade hoppats på att få sällskap, men tyvärr blev de ju inte så.  Vill inte vara ensam, vill krama någon och känna kärlek. Känns som en evighet sen. Vet inte vad som håller på att hända, är det bara jag som är sånhär? Orkar inte mer nu i alla fall. Ska lägga mig i min säng och strunta i allt och inte tänka. Inte tänka på något alls...


184579-13

How do you sleep while the rest of us cry?

Kommentarer
Postat av: Ines

jag finns här för dig om du känner dig ensam, det vet du gumman!

2007-02-20 @ 18:34:43
Postat av: jonna

baby.
bara ring om du vill prata.

don't be sad :)

2007-02-20 @ 20:01:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0