Min namnsdag!

Stannade hemma idag med, ont i halsen, men tur var ingen feber. Så imorgon blir det skola. Men har inte legat i soffan hela dagen idag. Målade lite, måste få lite idéer till min tavla. Sen bakade jag semelbullar och lagade mat till mig själv. Suttit vid datorn och kollat på gamla bilder, och gjort bildspel :D gått runt och småätit godis, känns som att man förtjänar det när man är hemma och är sjuk. Men egentligen borde det vara tvärtom, att man förtjänar det när man tränat och varit duktig och inte när man ligger och latar sig hela dagen. Men men så är det.
Linus fick nycklarna till sin nya lägenhet idag, så nu hålller han på och flyttar för fullt :D ska nog sova där inatt om han får allt i någorlunda ordning. En trea nu med, lite skillnad omman jämför med hans minaetta han haft innan. Ska bli kul att få hjälpa till och inreda den här med =) om jag får det?

Lost börjar ikväll med, får jag ju inte missa. Förresten,idag är det faktiskt min namnsdag, och för er som inte vet det så har faktiskt Marie namnsdag idag,även att det står Maria i almenackan. För det har jag kollat upp! Alla måste ju faktiskt ha en namnsdag. Ingen som sagt grattis än....

Marie Karlberg

184579-22
Gullungar!

Kommentarer
Postat av: Ines

hoppas jag är först med att gratta på namnsdagen nu då!! grattis :)

2007-02-28 @ 18:34:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0