Sandpapper halsen

Jag skulle nog aldrig ha tränat igårkväll för har inte sovit en blund inatt på grund av att det känns som jag har ett sandpapper i halsen varenda gång jag sväljer =( men jag åkte till skolan och gjorde provet. gick bättre än väntat. Skönt med en provfri vecka nu, och förhoppningsvis är nästa vecka också provfri =)
Åkte hem efter geografin och lade mig i soffan och kollade på tv och åt popcorn med grillkrydda. Mmm, det är gott de. Kollade på alla serier som går på dagarna. Men när mamma kom hem bestämde jag mig för att komma ut lite, så följde med och handlade mat med henne. Köpte lite godis så att jag skulle piggna till lite. Men när jag kom hem sen hade jag feber, så det var bara att lägga sig framför tv:n igen och fortsätta kolla på alla dåliga serier. Grey's anathomy gick ju,börjar om från början och dem avsnitten har inte jag sett så det var kul att kolla på, det börjar ju den 14 mars sen :D och sen ikväll är det desperate. Jag har börjat bli en tv-nörd igen känner jag. Ett tag kollade jag aldrig på tv.
Hoppas på att jag kan gå till skolan imorn, för jag känner inte för en dag till framför tv:n. Blit så uttråkad. Vill träna, ut och springa skulle va skönt.

Ha en bra kväll vänner <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0