sometimes

Gårdagen: lagde mat till Linus, drack rött vin, åt chips och kollade på Melodifestivalen. Helt klart rätt låtar som vann. Bättre låtar denna gången med.

Idag: va och drack kaffe hos Linus föräldrar, sen va Elin och jag ute och gick runt sjön i kylan. Vi gick hem till mej och tände ljus, drack te och åt varma jordgubbar med glass. Mmmmm mums! Gottigott gott.
Pratade mycket. Om allvarliga saker. Känns så skönt att jag kan prata med dej om allt, och att du berättar allt för mej. Känns att från och med idag kommer vi att ses mycket mer igen. Och jag hoppas verkligen det, för jag har saknat dej. Du förstår mej, du vet hur jag känner och jag vet att jag kan prata med dej! Träffas  MINST en gång i veckan sa vi va?

Älskar dej vännen min. Finns alltid vid din sida, vad som än händer.

184579-4

// ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0