Strawberries

Vakande tidigt idag med, kan verkligen inte sov längre än till 9. Åkte till gymmet...och blablabla...hehe*
Öagade kyckling och wok till middag. Gottigt. Sen kände jag verkligen för att baka något, men vi har ingenting hemma, för mamma ska åka och handla idag så jag fick stå över de. Men jag kollade in en massa goda recept :D blev väldigt sugen faktiskt.
Har jobbat i nån timme nu me. Skönt att få ihop lite pengar.

Ikväll ska jag nog till Jonna och äta mat, och så ska hon klippa mej, för de behövs verkligen. Sover antagligen där med. Sen imorn är det Alla Hjärtans Dag och min pojkvän ringde nyss och sa at han har en överraskning. Undra va de kan va? Är nyfiken nu. Haha.

Satt och kollade på kort från i somras. Va härligt det var. Längtar nu! Hoppas de blir en varm skön sommar, och att en massa kul kommer hända.

Ciao

184579-9

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0