The nightbreakfast!

Jaha, en RIKTIGT skön sovmorgon idag på morgonen. Men gick ju bara 40 minuter i skolan idag. Skön start på veckan. Satte mej med matten de första jag gjorde när jag kom hem, går inte bra kan jag säga. Usch! Hatar mate just nu. Sen bjöd jag hem Linus på sockerkaka och kaffe ;) hehe. Kul att se dej en stund.
Kul inatt när jag vakande av att han satt i sängen och sa att han var tvungen att gå och äta frukost, och så började han snacka om nåt ris hanvar tvungen att ha! Haha. Men som tur väl var så vaknade han sen. Rolig du är älskling.

Runt halv 6 tiden kände jag mej helt svimfärdig. Kände att jag behövde mat i magen. Lagade taco. Kom inte på annat. Kunde inte tänka. Hehe! Ikväll blir de kärringgympa med my Jonny ;) skönt. Har ju inte tränat på hela helgen. Men imorn hade jag tänkt att springa en runda. Men inte idag.

Mitt nyttiga liv började verkligen bra :S eller inte. Får ta nya tag imorn istället...

"Nobody knows..."

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag tycker om dig

2007-02-19 @ 21:32:51
Postat av: JONNA

haha.. jag som skrev innan. men det syntes ju inte :/

2007-02-19 @ 21:34:24
Postat av: JONNA

haha.. jag som skrev innan. men det syntes ju inte :/

2007-02-19 @ 21:34:24
Postat av: Lina!

hej marie! vad har du för länkadress,? Så jag kan länka dig! kram

2007-02-20 @ 11:38:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0