Vänner=bra

Hej och hå!!!

Gådagen blev lyckad. Linus och jag lagde hasselbakspotatis, fläskkött och bearneisesås. Mums. Sen till efterrätt åt vi gurk/morots-stavar med dipp. Det va riktigt gott. Satt och pratade med en massa ljus tända. Mysigt. Sen kollade vi på "När mörkret faller" och mös lite.

Vakande i soffan med huvudvärk. Usch! Ingen rolig start på morgonen. Gick en runda runt långa mejensjö. Skönt att rensa huvudet lite med frisk luft. Gick till baduhuset en snabbis. OCh nu sitter jag hemma hos Emelie. Vi ska snart laga mat. Kycklingchips. En ny maträtt, låter väldigt onyttig, men ska bli spännande att se hur det smakar. Typ grillad kyckling, grädde och potatischips i ugn. Haha.
Sarah kommer nog snart med så då får jag hjälp med matlagningen, för jag vet ju hur Emelie är när det gäller matlagning. Haha.
Imorn blir det shopping i Jönköping som gäller. OCh då får jag INTE vara snål, för jag vill shoppa loss :D sen på kvällen blir det relaxbad med Elin och sen middag och mys. Härligt med vänner!

Ha en fortsatt bra dag vänner ;)

184579-11

Kommentarer
Postat av: Anonym

den filmen var riktigt bra!, såg den igår:P

2007-02-16 @ 18:35:22
Postat av: Em

Tack för den :) Jag är väl jätteduktig på att laga mat , höhö !

2007-02-18 @ 17:50:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0