Värme tack!

Torsdagen den 22 februari. Mycket tänkande idag, och mycket matte. Både på matten(såklart) och på ekonomin. Mycket siffror i min hjärna just nu. Ska bli så otroligt skönt att få det här provet gjort. Matte suger.
Skönt att komma hem idag. Lyssna på bra musik och äta mat. Mmm. Sen var jag med mamma och handlade. Handlade lite cashewnötter som jag ska knapra i mig sen ikväll, och så hålller mamma på att baka en äppelpaj nu med. Mums.
Ingen träning idag. Vila. Får bli imorn istället, efter skolan. Sen imorn kväll ska jag laga mat till Ines. Får se vad jag ska laga, men Ines brukar ju inte vara så kräsen så ;)
Hade ju tänkt gå och hälsa på Jonna på Karamellhuset idag, men det är så kallt ute så det får bli nästa gång istället. Sorry gumman. Hatar det här vädret. Vill komma bort till något varmt ställe...

Kvällen spenderar jag med matteboken, tv:n och äppelpaj. Ciao amigos!


184579-16

Kommentarer
Postat av: Ines

ska bli trevligt.. och det kommer säkert bli smaskens, gillar ju allt : )

2007-02-22 @ 18:42:44
Postat av: jonna

okejdå. I forgive you

2007-02-22 @ 21:13:50
Postat av: Linus

Love you honeypie! Ha det bra ikväll!
Älskar dig!

2007-02-23 @ 15:42:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0