Vinter...brr

Vaknade tidigt idag. Kunde inte sova längre, ljuset lös in på mej och Linus låg och snarkade... Så jag gick till gymmet och sprang istället. Kom hem lagom när Linus gick upp. Ätit nybakde bullar har jag gjort med och ritat lite, kul faktiskt, även om jag inte är så bra.

Nu i eftermiddag har Elin och jag gått runt i Sävsjös alla butiker. Hehe. Kallt att vara ute i kylan. Men skönt att komma in i värmen. Nu vet jag inte vad jag ska göra. Vad gör alla på lovet egentligen?!

Har varit konstig dem senaste dagarna, lättirriterad, ledsen ena stunden, glad andra stunden, trött, känns som de inte går att vara riktigt glad :( men de går nog över snart, bara de att jag inte vill att de ska gå ut över andra, speciellt dej Linus <3

Åh, förresten, den nya låten "Trying to recall" är verkligen hur bra som helst. En perfekt tryckarlåt måste jag säga :D

184579-6

Hold on!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0