Livet är värt att leva!

Vissa människor kan verkligen vara hemska. Vissa människor förtjänar inte ens att leva. Har läst en sann berättelse om en tjej i min ålder som ville komma ut i världen och skaffa sig ett bättre liv. Men istället blev hennes dröm hennes värsta mardröm. Hon blev såld som sexslav och blev slagen, våldtagen och förnedrad varje dag. Ingen visste vart hon fanns, och ingen skulle hitta henne om hon blev mördad.

 

Man förstår verkligen hur bra man har det. Varför gråter man för en massa småsaker, när det finns dem som mår mycket mycket sämre. Jag har i alla fall ett bra hem, mat och tak över huvudet, en familj som älskar mig, en massa underbara vänner och en pojkvän som älskar mig. Ingen bestämmer över min kropp och jag får göra vad jag vill.

Förstår inte hur människor kan vara så grymma att dem kidnappar, våldtar, slår och utnyttjar. Vad är det för fel på sådana människor?

Kommentarer
Postat av: becca

jaa, livet är verkligen värt att leva.. <3

2007-06-25 @ 19:22:14
Postat av: Yves

TROR INTE DET livet verkar ibland så jävla kasst och ibland har man typ bara flow(maximal upplevelse) och sen går det snabbt neråt igen att man knappt hinner hänga med typ!!

2007-09-22 @ 00:32:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0