Min dag

Vakna på soffan, grötfrukost, måla en kruka, plugga geografi, köra bil, äta apelsin, lyssna på skvaller, analysera dikter, lämna in skolböcker, MVG, första dan på Konsum, en puss av pojkvännen, kyckling och ris, plugga geografi, godis från igår...

Nu väntar jag på att kladdkakan i ugnen ska bli färdig. Det luktar helt underbart. Sen hoppas att jag får köra en runda med bilen. Och att min söta, klantiga pojkvän ringer =), och så ska jag plugga lite till. Sista provet för detta läsåret imorn. Sååå skönt...Kommer sova som en stock inatt. Kan behövas!

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: allkretsarkringoss.blogg.se

låter som en trevlig dag :)

2007-06-04 @ 20:05:37
URL: http://allkretsarkringoss.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0