Sommarlovsfirande

Igår firade vi in vårt sommarlov! Och jag måste bara säga att jag tycker om er tjejer så himla mycket. Det kan hända vad som helst när man är med er. Ines och jag dansade slagsmålsdansen, vi poppade popcorn på spisen, drack cider och vin, skrattade och grät, brottades, hällde vatten, spelade musik, fick besök, tog kort, tappade en kamera, cyklade i kylan och sen gick jag hem och la mig i en varm skön säng! En lyckad kväll tycker jag ändå. Haha! För vi tjejer är bäst! Och tänk bara va kul vi kommer ha de om en vecka. Då är det midsommar. Och det ska vi fira med dunder och brak, även att vädret kommer bli dåligt.

Snart ska vi spela tennis, och sen ikväll blir det matlagningoch bio! En riktig myskväll.

TrissLinda o Becca
Jag och ines

Ciao amigos!

Kommentarer
Postat av: becca

vi kommer ha aaaaaaskul! :) längtar jättemycket!! men då får vi inte cykla, haha!

2007-06-16 @ 16:33:41
Postat av: becca

du måste skicka bilder :)

2007-06-17 @ 13:34:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0