1 Mars

Sov i Linus nya lägenhet inatt, mycket mysigare än vad jag räknat med :D enligt honom lät de som att den skulle vara i jättedåligt skick, men de tyckte inte jag. Den kommer bli hur mysig som helst sen när den är klar, och stor är den med =) vill flytta dit nu! Hihi. Men de får väl vänta ett tag till, man måste ju ha pengar också. Kostar ju en del med egen lägenhet.
Va i skolan idag i alla fall, ont i halsen fortfarande, så ingen träning =( men kan väl vara bra att vila sig lite. Min kropp behöver förmodligen det.

Ska snart äta varma mackor med curry och banan :D  när jag skulle sätta på ugnen började de rycka en massa, så blev lite rädd att hela spisen skulle brinna upp. Så fick sätta på den andra ugnen. Så nu sitter jag och väntar på att den ska bli varm, så jag kan sätta in mina currymackor. Jag är hungrig! Kollade nyss på Grey's, en kille som fått en massa spikar i huvudet :S usch!

Ikväll kommer Jonna, kul och träffa dej gumman, va ett tag sen nu. Äta lite fruktsallad och så med.

Fredag imorgon, kanske ska till Jönköping med Linus! Får se hur det blir! Älskar verkligen honom, även om det är som det är ibland. <3

See ya folks.


184579-23

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0