4 månader kvar...

Min helg har varit väldigt lugn måste jag säga. Som vanligt kanske, men snart är det sommar och då får de bli ändring på det.

 

I fredags efter skolan fick jag faktiskt med mig Linus till gymmet =) duktig av mig. Hehe. Sen åkte jag hem till familjen och år lax till middag. Var uppe på badhuset och solade och bastade, och sen åkte pappa och jag ner till stan och köpte godis. Sen lagade vi pappas piroger eftersom mamma jobbade så passade vi på, kändes som när jag va liten.

Resten av kvällen spenderade jag i soffan med min bok och tv:n och godis och popcorn. Hehe. Låter väldigt deprimerande. Men de var faktiskt skönare än vad jag räknat med. Ines tittade förbi en stund med.

 

Vaknade halv 8 i lördags. Fixade i ordning mig för vid 9 åkte Linus, Hans och jag till Jönköping. Linus köpte soffa, byrå och lite andra småsaker till lägenheten. Längtar tills det blir klart. Det börjar se ljust ut nu.

Fullt med folk på a6 och med både Linus och Hans som ville åka hem så blev det inte mycket tid till shopping. Men det blev en t-shirt i alla fall. Åkte en runda till Mio medan Hans var på Biltema. Finns så mycket man vill ha. Varför kan man inte ha en massa pengar för?

Sprang runt sjön med pappa när jag kom hem. Det var så fint väder. Kändes nästan som sommar, och det var riktigt skönt att springa.

Kändes ännu mer som sommar när jag kom hem till Linus och han satt på balkongen med en öl i handen. Blev pizza till kvällsmat, och sen åkte vi hem till lägenheten och spelade spel med Joar.

 

Idag på morgonen gick jag Sneppenrundan. Skönt i det fina vädret. Gjorde våfflor till familjen. Det är ju trots allt våffeldagen idag. Har precis gjort en kladdkaka. Tror jag ska gå ut i solen nu och fortsätta på min bok och ikväll ska jag antagligen till Linus och kolla på hans vardagsrum som är klart, och så ska vi kolla på Shrek. Älskar min pojkvän <3

 Ha det så bra i det fina vädret ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0