Hejsansvejsan

Äntligen är denna vecka över, har varit en stressig vecka. Lyssnat på engelskaredovisningar idag, och så redovisade jag ju om dingon. Känns som man bara stod och mumlade, men hoppas det gick bra.

Härligt väder idag med, det gör mig på bra humör. Emelie ställde upp att gå runt sjön med mig. Skönt. Kände att jag ville springa av mig lite idag med, så jag tog ett till  varv runt sjön med när jag var hemma.

 

Pappa och jag fixade fram ostkaka med grädde och sylt sen när jag kom hem. Mumsigt! Va nere på stan med mamma en sväng med.

 

Har duschar nu och sitter med en hårinpackning i håret. Snart kommer Sarah. Vi ska ner och äta pizza sen. Om någon är sugen att hitta på något så ring bara., vi ställer.

 

Helg är verkligen underbart skönt =)

 Kiss & Hug!

184579-29

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0