Helgen!

Jaha, så har ännu en helg gått. Tiden går verkligen så otroligt snabbt. Skönt men ändå jobbigt.

Fredag: Slutade jag vid 12 som vanligt. Skönt. Gick till gymmet efter skolan och tränade. Va hemma hos Linus en sväng och fikade blåbärspaj och rev tapeter :D det är verkligen kaos hemma hos honom just nu, men det kommer bli superfint när det är klart sen. Övningskörde med pappa en sväng och åt middag med familjen =) sen åkte vi till Q8 och köpte godis och sen till Eve där Sarah va. Vi åkte och hyrde Beck och åt godis. Mysigt. Sen kom Emelie en sväng. Och sen när vi skulle gå hem mitt i natten träffade vi på en konstig typ. Hehe. Vi va lite rädda där ett tag.

Lördag: Vaknade halv 10. Åt frukost och sen åkte mamma och jag ner på stan för hon skulle köpa present till Kenneth. Sen handlade vi semlor och åkte till Linus på fika. Mamma hade ju inte sett lägenheten. Sen övningskörde vi en runda ;) fint väder så jag passade på att springa runt sjön. Riktigt skönt =) bara 2 månader kvar till göteborgsvarvet nu ju, så de får bli hårdträning. På kvällen bjöd Linus på mat. Bakpotatis, lövbiff, vitlöksbaguetter och rött vin. Kollade på melodifestivalen och myste <3

Söndag: Vaknade upp ensam eftersom Linus jobbade så jag cyklade hem till mig direkt efter jag vaknat. Gick runt sjön med pappa och Zingo. Skönt att gå i duggregnet =) piggnade till lite. Jag körde ut till Hultsjö med mamma innan och hälsade på systern =) najs. Börjar gå bra att köra nu, men när vi skulle öva parkeringar gick de inte lika bra. Är nåt jag måste börja öva på,. Haha. NU har jag jobbat lite och sen ikväll kommer Linus och så ska vi äta pizza.

Förresten måste jag ju säga att jag är stolt över min lillebror som kom 5:a i götalandsmästerskapen i höjdhopp på 1,60. Nya Stefan Holm!


184579-27
Våren är en bra årstid =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Mysigt det var! syns snart.. smek

2007-03-11 @ 18:32:52
Postat av: Linus som

saknar dig....

2007-03-12 @ 21:45:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0