I know now...

Jag som trodde att våren hade kommit, men nu är de lika kallt ute om det var i vintras. Önskar att jag var någon annanstans, någonstans där det är varmt och skönt. Någonstans där man kan koppla av inte behöver stressa och tänka på en massa saker?

Jag har kommit ur min vinterdepression nu känner jag, även att inte våren kommit på riktigt än. Men känner mig mycket gladare och lyckligare, och det är bra. Verkar som alla andra också är gladare och piggare.

Idag har det varit mycket snack om midsommar. Emelie har tagit tag i det här och försöker få med alla att boka en stuga, och nu idag när jag tänkt lite, så har jag bestämt mig för att följa med, eftersom det va så kul förra året. Och det är inte ofta vi tjejer hittar på nåt tillsammans längre. Så varför inte offra 3 dagar för att få ha kul med er godingar =) haha. Hoppas ni hittade ett bra ställe nu idag.

 

Sommaren är verkligen något jag ser fram emot. Så underbart skönt med värme, bad, grillning, glass, sena sommarkvällar, morgonbad, jordgubbar, brunbrända kroppar, solblekt hår, sand mellan tårna och en kall drink i handen. Mm sommaren är BÄST! Och en sak som är ännu bättre är att i sommar fyller jag 18, och tar det första steget in i vuxenvärlden =D I?m a big girl.

 

Idag va jag och fikade med min underbara Elin. Härligt med en varm kopp te när det blåste och va kallt ute och så tog jag givetvis blåbärspaj med vaniljsås. Mmm. Fick höra en massa snuskigt skvaller. Hihi.

Sen va jag på PB och hälsade på Linus och spanade in dem nya läckra sommarglassarna ;)

 

Nu är jag inne i värmen igen och väntar på maten. En av mina favoriter, broccolipaj. Är godare än det låter.

 

Fredag imorgon igen. Tiden går otroligt snabbt. Snart är vi inne i april och då börjar 18-årsfesterna. Blir till att köpa presenter och äta tårta.

 I helgen har jag ingen aning om vad jag ska göra. Blir kanske relaxbad imorgon kanske. Sen vet jag inte.

Ha en bra kväll mina vänner!

184579-31

Kommentarer
Postat av: becca

gött att du ska med :) vi ska ju ha askul!!!! PUSS!

2007-03-23 @ 13:41:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0