Jkpg!

Fredagen den 2:a februari.
Seg förmiddag i skolan idag. Dubbeltimma i matte och engelska :S men slutade vid 12 :D gjorde Emelie sällskap under lunchen, tacos idag ju! Hem och duscha och sen kom Linus och hämtade mig så åkte vi till Jönköping ;D
Gick på IKEA och kollade in lite möbler, och så köpte vi lite småsaker. Fikade blåbärspaj och varm choklad. Mumma =) Köpte med oss lite mat hem, och lagade wok i vår nya wokpanna =) hihi. Första måltiden i lägenheten. Nu har vi kollat på The Holiday och ätit popcorn. Mysigt att vara hemma hos min älskling =) love you.

Igår var Jonna hos mig. Vi år fruktsallad och pratade =) kommer sakna dej när du åker till Florida, din lyckost.

Sov så gott i nattt mina vänner <3

184579-24
Min Älskling som posar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0