Mmm...

Nu sitter jag och lyssnar på Sarah Dawn Finer "I Remember Love"- Mycket bra låt! Mamma och jag kände för att gå en långrunda idag på morgonen. Även att det regnade. Vi tänkte att lite regn skadar ju aldrig. Så vi började gå ut till Hjärtlanda. Men sen kom världens storm. Blåste hur mycket som helst, kändes som vi skulle blåsa bort ett tag, och så haglade, regnade och snöade de. Usch! Verkligen oväder. Men vi lyckade komma hem efter 1,5 timmes lång plåga. Hehe. Men det var skönt att komma hem och få av sig alla blöta kläder och ta en varm dusch och dricka te. =).

 

Nu har vi ätit mat och kladdkaka, har kommit på att kladdkaka är min absoluta favorit, och den här idag blev verkligen kladdig och god. Mumma!

 

Igår var jag med Linus. Vi åt tacopaj här hemma, sen åkte vi hem till honom. Han har börjat tapetsera där nu, så det börjar bli fint nu ;) sen åt vi godis och kollade på Förortsungar och Hundra höjdare. Finns verkligen mycket knäppt folk ute i Sverige. Haha! Men det är kul att dem bjuder på sig själva så att vi kan skratta åt dem.

 

Och idag hade jag tänkt vara duktig att plugga lite, men så kom jag på att jag glömt blocket i skolan så de är ju kört. Får se om jag orkar börja med företagsekonomin. Tror faktiskt inte det. Är ju inte prov förrän på torsdag?

 
"Yes I remember..."

image30
Mmm...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0