Som en vind i ditt hår...

Jag har aldrig älskat någon annan i mitt liv, så som jag älskar dig. Du är en del av mig, precis som sommaren <3
 

Va ett tag sen jag skrev nu, men min älskade Linus ville att jag skulle skriva så att han kan läsa vad jag gör om dagarna. Så nu gör jag det, för hans skull för att jag älskar honom så otroligt mycket. Kan inte fatta hur jag kan vara arg på honom ibland. Han som är så underbar <3

 

Igår spenderade jag dagen i Ullared. Uppe tidigt, klockan fem, men vi fick en av de första parkeringarna =) plockade på mig en massa skitsaker, så nu är jag skyldig mamma lite pengar. Och så köpte jag en vattenkokare till Linus, men sen när vi kom hem och skulle testa den så funkade den inte =( Ullaredsskit. Hehe. Pappa fyllde ju år också, så vi lagade mat, klyftpotatis och snitzel, och sen hade Linus med sig Mozartcroissanter som han bakade. Mumsigt med nybakat =) Sen åkte vi hem till "vårat" place. Trängde in oss i hans sovrum eftersom det är där alla hans möbler och tvn finns just nu eftersom han målar i de andra rummen. Men det var mysigt att ligga i sängen och kolla på Grey's anathomy. Har sovit som en prinssessa jämte dig inatt. Hatar att sova utan dig.

 

Kollade film idag i skolan. Sen jobbade jag flitigt med mitt engelskaföredrag som jag ska ha imorgon. Men det känns som att jag inte bryr mig om hur det blir. Inte hela världen. Var på gymmet idag med, äntligen! Tränade bara styrka, känns som en evighet sen jag gjorde de sist. Men det kändes inte bra. Fick ont i hjärtat idag med. Har börjat få det nuförtiden när jag anstränger mig =( har varit så sen jag blev frisk. Kanske började träna för tidigt?

Blir rädd när det är hjärtat. Tänk om det är hjärtmuskelinflammation. Det kan man till och med dö av :S men tror inte det är det då, men man vet ju aldrig. Känner till och med av det nu när jag sitter här, och nu anstränger jag mig inte ens. Mamma tyckte jag skulle gå till skolsystern imorgon för säkerhets skull. Men hon är väl såklart inte där, som vanligt. 1 timma i veckan eller något? Mycket dåligt tycker jag.

 

Har övat på mitt föredrag om dingon nu ikväll, och kollat på Greys. Nyss gjorde jag mig en kopp julté och ätit apelsin och 86 % choklad. Mumsigt!

 

Och sen så va det ju tänkt att Elin och jag skulle gått på dejt imorgon kväll, men nu ringde hon och sa att hon fått influensan, den stackarn =( vi får ta det nästa helg eller något istället.

 

Ringde Sarah och bokade in frukost imorgon på morgonen innan redovisningen =) kanske blir Kookiri med henne imorgon kväll istället. Annars kanske de får bli en hemmakväll med familjen. Det är ju alltid mysigt det med!

 
Ha en fortsatt trevligt kväll, och glöm inte att allt dåligt för med sig någonting bra!

184579-28
På den väg där du går ska jag alltid finnas kvar hos dig...

Kommentarer
Postat av: JoJo <3

aa greys, apelsin o mork choklad. det lat MUMSIGT!! miss you honey!! funderar pa vad jag ska kopa till dig ;)

2007-03-15 @ 23:32:33
Postat av: din älskling..

Nu var det igång igen ja! Låter mysigt, men nu är det ju ingen melodifestival på lördag :) bra! kyssa

2007-03-16 @ 00:17:22
Postat av: Ines

söt du är

2007-03-16 @ 13:58:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0