Today!

Vakande jämte min älskling idag =) mysig är han, och igår hade vi det jättemysigt! Känns som vi är en familj med vårt eget lilla hem! Familjen Englund var och drack kaffe hos Linus idag. Sen när jag kom hem målade jag faktiskt min tavla. Kladdade bara på en massa färg, blev helt okej. Men vill köpa mer tavlor att måla nu. Kul! Sen så har jag varit duktig och jobbat lite och skvallrat med mamma. Hahah!

Melodifestivalen ikväll, med vem och vart vet jag inte än. Men we'll see. Pizza skulle inte va helt fel heller. Tss!

Kramkram
184579-25
Den här tapeten tycker jag är riktigt cool, skulle passa bra i lägenheten =) Vad tycker ni?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ingen som tycker den e cool! :P
hehe love u! and seee u tonight!

2007-03-07 @ 14:21:11
Postat av: Ines

hehe jadu.. personligen tycker jag att den inte var så fin.. men det kanske kan bli snyggt ändå beroende på vilka möbler och så man har..

2007-03-10 @ 18:55:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0