Lördag, sköna lördag!

Igår var en bra och mysig höstdag! Linus och jag åkte ut till bokskogen och så var vi och handlade soffbord till hans vardagsrum. Sen åkte jag och mamma ut till Sanna och Kenneth. Jag och Sanna red en runda ute i skogen. Var så himla längesen... tycker om att rida. Det är en sån härlig känsla. Det är så mysigt att vara ute på landet. Jag mår så bra av det. Kul att träffa Sanna lite med. Känns som man aldrig ser henne.


Sen på kvällen åkte Helena, jag och Jonna ut till Elmesås! Familjen Lidströms stuga ute på landet. Vi tände i brasan, åt frukt, gjorde ansiktsmask, och så kollade vi på "Som man bäddar...". Mysig film, med en massa söta barn! Tjejkväll kan man lugnt säga att det var. Skönt att bara komma bort lite.  Tycker om mina vänner <3

image83

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0