Trött

Sitter här trött och frusen, huvudet och magen värker! Usch! Vill inte gå utanför huset mer idag. Men skolan och jobbet väntar...Fick lite sovmorgon idag iaf, eftersom jag struntade i ekonomin. Men jag känner mig inte utvilad, inte de minsta. Vill bara lägga mig i soffan med mitt gosiga duntäcke, och kolla på nån bra film och dricka te. Får väl vänta med det tills ikväll...

Igår va de mysigt hos Helena i alla fall! Träffa alla tjejerna och prata om en massa saker. Åt en jättegod äppelpaj och kollade på Idol. Sen tog Emelie och jag en raggarrunda hem genom stan!

Tyskland på fredag. Just nu lockar det inte så mycket. Skulle bara vilja ha en lugn helg och sova riktigt länge. Istället ska vi upp klockan 7 varje morgon och sova med 7 andra tjejer som snorar och snarkar. Hmm, det låter väl kul?


image77

Kommentarer
Postat av: Ines

jag snarkar inte iaf! :)
tyskland blir kul! :)

2007-09-12 @ 15:49:18
Postat av: Em

DET LÅTER SKITSKOJ :P

2007-09-12 @ 20:13:34
Postat av: ..

Saknar dig.

2007-09-18 @ 22:16:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0