Februari

Helgen har varit bra än så länge!

I fredags fick jag min ipod, så det tog nästan hela eftermiddagen att bara ladda den med en massa musik. Sen bar det av till Jonna. Där åt vi god mat och godis, och kollade på let's dance och pratade. Mysmys!

Igår försökte jag vara duktig och plugga lite till psykologiprovet. Gick faktiskt hyfsat bra! Sen på kvällen åkte mamma, pappa, Linus, jag och Sanna och Kenneth till Vetlanda. Vi åt på "Akropolis". Riktigt god mat var det. Mmm. Fick än härlig sommarkänsla av grillsmaken. Haha!

Sen åkte vi hem till familjen Karlberg och åt citronpaj. Mätta och goa!

Idag ska mamma och jag åka till Jönköping och handla lite. Ska titta efter nya träningskläder. Det är verkligen kris nu.



Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Vilken snygg blogg du har!

2008-02-03 @ 09:05:30
URL: http://junitjej.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0