Mardröm

Har haft en hemsk mardröm inatt, vaknade av att  jag låg och skrek. Drömde att jag vaknade mitt i natten och hörde att någon öppnade ytterdörren, och jag steg och för att kolla vem de var. Och så står de en främmande man i mörkret. Usch! Jag ville skrika, men fick inte fram ett ljud. Tur att jag vaknade av mitt eget skrik sen. Usch ja!

Gick upp vid 5 idag som vanligt på tisdagar. Frukosten bestod av gröt, och sen cyklade jag med min kära dator till stationen. I tranås kl 8. Föreläsning om aggression och sen disskusioner. Skolkade sista halvtimmen, och tog de tidiga tåget hem.

Nu har jag varit på gymmet i 1,5 timma. Skönt att bara kunna ta de lugnt nu ikväll! Planerar att gå upp med Linus imorn klockan halv 6 och gå en runda! Är det för mörkt då kanske?

/ Marie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0