Plugg

Dagen den 6 oktober!

Morgonpromenad i härligt höstväder.
Grötfrukost
Plugg
- Idag har jag varit duktig. Har äntligen kommit igång med min Kommunprofil. Det är inte lätt att göra diagram kan jag säga. Usch usch!
Kaffe och paj
Krama
Linus
Plugg
Middag
- kyckling i ugn+rostade rotsaker
Ännu mera plugg

Och resten av dagen: Ska läsa min socialpsykologiläxa på 20 sidor, sen träna något. Kanske blir en promenad med pappa och Zingo, eller en löprunda. Får se vad jag orkar. Sen ikväll får det bli tv:n och jag. Ska upp tidigt imorn igen...

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: sabina

härlig blogg!

titta gärna in på min blogg!

www.nyttigabloggen.blogg.se



//

2008-10-14 @ 13:52:01
URL: http://nyttigabloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0