Godis är gott!

I söndags när jag satt i soffan frågar Linus:

L: När ska du börja äta godis igen?
M: Jadu, första maj tänkte jag. Hurså?
L: För jag har köpt ett påskägg till dig.

Och så tar han fram ett stort påskägg fyllt med bara en massa choklad. Gissa om jag blev sugen...
Åh, vad arg jag blev på Linus...fast samtidigt är han väldigt gullig som köper påskägg till mig.
Men jag kunde självklart inte hålla mig, så jag åt en chokladbit...och en till, och en till och en till...
Mmm, vad gott det var! Varför utsätta sig för sån plåga och låta bli det godaste som finns på denna jord ;) haha!

Men ja har lite dåligt samvete...skulle ju klara det fram till maj ju, men nu är det kört.
Så nu sitter jag här och äter godis. Snart påsk med ju ;) så då kommer jag ju äta då med...

Godis är gott!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha. JA godis är gott! Jag sitter oxå och syndar på en torsdag ;)Var nämligen med mamma och handlade, och vem kan inte motstå suget när det är billigt påskgodis i varje affär :)MUMUS!

2009-04-02 @ 19:11:13
Postat av: jonnis

haha. man SKA inte motstå godis :) bra att du äntligen fattat det haha. jag käkade en del idag på jobbet med :P men vi skyller på påsken!

2009-04-02 @ 20:43:54
URL: http://jonnalidstrom.blogg.se/
Postat av: michaela

men!

marieeee.. :(



haha.. nä du gör som du vill ju :)

ha en fin helg! kram

2009-04-04 @ 11:51:43
URL: http://realmicca.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0