Gymstick, ansiktsmassage och grillat!

Sitter på altanen nu, 25 grader varmt och här vårt lilla "vattenfall" som rinner ute på trädgården. Fläskfilén ligger på grillen och den grekiska salladen är klar. Dricker ett glas rött och bara njuter av "sommaren". Jag älskar dem här dagarna. Man njuter verkligen och alla är så glada!

Dagen har för övrigt varit superbra. Ansiktisbehandling och ansiktsmassage i skolan. Sen en god middag ute i solen. Skoldagen avslutades med gymstick ute i solen. En "ny" tränngsform som man kör med en pinne med två gummiband som man fäster vid fötterna. Himla kul faktiskt! Det rekommenderar jag er att testa. Jobbigt var det med för den delen.

Efter skolan kom Linus och hämtade mig, så åkte vi in till Vetlanda och storhandlade. Fyllde hela hans frys. Vi ska bli duktiga på det nu ;) haha!

Så dagen har varit himla bra! Och kvällen kommer nog inte bli sämre. Snart blir det god mat, gott sällskap, choklad, nötter och talang!

Synd att man ska jobba hela dagen imorn och på söndag. Men sånt är livet. Man ska inte klaga! ;)



Ha en underbar kväll! Det ska jag ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0