Hjärnan vill men kroppen säger ifrån!

Just så känns det just nu. Min hjärna vill så mycket. Har inte kunnar träna normalt på jättelänge nu. Min gärna vill. Men sen får jag tvinga mina muskler till att springa. Dem säger ifrån. Känns som att springa med ett släp. Usch!
Har äntligen tagit tag i att ringa vårdcentralen för att kolla mina värden. Hoppas nästan det är något..så att man kan göra något åt det snabbt. För vill inte ha det så här längre.
Trött, muskelvärk, kramp, huvudvärk, viktuppgång, seg, utebliven mens, ständigt förkyld eller ont i halsen....

Jag om någon borde ju veta att man ska lyssna till sin kropp. Men jag har svårt för det. Tvingar den att träna fast den inte vill. Inte bra Marie. Får hålla mig till promenader. Jag kanske börjar bli gammal. Börjar ju närma mig 20...haha!

Denna helgen ska bara gå åt till att vila. Inget jobb, ingen träning =/. Sen får jag se hur jag mår på måndag.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Usch det låter inte kul. Jag vet hur det är att vara dålig, och ha kroppen hur balans. Men skönt att du äntligen fått tag på läkare. Jag ställer gärna upp med en promnix i helgen :). Kanske kan avslutas med en "Chunky Monkey" på pressbyrån ;)

2009-04-17 @ 13:49:48
Postat av: Anonym

Glömde skriva mitt namn. Men det är en lång brunett som börjar på V ;)

2009-04-17 @ 13:50:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0