Kramp =/

Dagens och gårdagens löparrundor gick skit. Fick hemsk kramp i vaderna. Har aldrig varit med om att kramp kan vara så jobbigt. Slutade med att jag sprang utan känsel i BÅDA vaderna och halv låren. =/ Vet i fasen vad det kan vara. Men det försvann inte av att jag gick...och inte när jag stretchade heller. Tog säkert några timmar efter löppasset innan det försvann helt. Jättejobbigt. Inte kul att springa med "stenklumpar". Haha!

Så Göteborgsvarvet ligger långt borta för min del..kommer inte gå bra. Känner det på mig. Men jag ska försöka se det positivt.

Läste lite om det här med kramp...och det kan bero på att man druckit för dåligt. Och det vet jag att jag gör. Inget bra på att dricka =/ sen kan det bero på magnesium/järnbrist. Får kolla upp det. Har ju varit så otroligt trött nu det senaste.




Vädret har varit underbart idag! Våren är HÄR! Äntligen.
Tjejkväll ikväll!

Kommentarer
Postat av: ellen

Hej marie.

jag hörde efter vasaloppet att kramp kan bero på saltbrist. fast om det sant vet jag inte...

ha det så bra.

2009-04-02 @ 21:45:39
URL: http://eckerbom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0