Min helg!

Min helg har varit bra. I fredags grillade Linus och jag och myste ute i solen.
I går jobbade jag på Konsum mellan 10 och 5. Sen gav jag mig ut och sprang en sväng inna  jag stack till Emelie för att umgås lite. Drack några drinkar och så begav vi oss ner till kulturhuset. Där var det som vanligt. Inte mycket att ha...men kul att träffa alla!
Idag tog jag lite sovmorgon, sen åkte jag till badet för lite jobb. Inte mycket folk...seegt!
Efter jobbet blev det en promenad med mamma..och sen middag på sandsjöbaden.



Nu väntar en kopp te och 90% ig choklad...och leila på landet!
En ny vecka väntar!!

Kommentarer
Postat av: Jonna

var har du köpt din 90% choklad? :) vill ha!

2009-04-27 @ 21:19:34
URL: http://jonnalidstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0