Segdag!

Nu är snart påsken över..känns ganska skönt faktiskt. Börjar bli ganska trött på allt godis nu! Haha!
Gårdagen var helt okej. Satt ute på balkongen och solade och målade naglarna ;) riktigt skönt var det. Sen öppnade jag upp första Coronan :P Mmm!

Sen bar det av mot Amanda'a place. Dricka, skvaller och en massa människor man inte sett på länge. Och sen gick vi ner på Statshotellet för dans till Hellsaeus & Newmans.

Trevligt att träffa Inesgumman med ;) längesen nu. Miss her!



Idag har jag jobbat på badhuset. Inget folk = tråååkigt! Så fort jag kom hem slängde jag på mig gå-ut-och-gå kläder och gick en runda. Ikväll blir det slappkväll med Linus <3 Pizza och film! Det får avsluta en bra vecka..

Imorgon blir det morgonpromenix för min del! Ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0