SOL <3

Åh, vad jag är GLAD! Det här vädret är helt underbart! <3
Skulle egentligen jobba idag 16-20. Men vet ni vad som händer?
Jo, jobbet ringer och säger att de har så lite att göra så jag slipper åka dit!
Gissa om jag blev glad =) Visst, jag förlorar pengar. Men jag ska jobba heeela sommaren, så jag kan gott unna mig lite ledigt nu när det är så underbart väder.

Har legat ute och stekt ute i solen. sen var Linus och jag på Aleholm, projektarbetsdagen.
Tänk vad snabbt ett år går. Känns inte som jag slutat där än :S
Jättekonstigt att vara där idag. Men samtidigt skönt med!

Var uteoch cyklade runt i stan och inhandlade vin tills imorgon.
Då åker vi ut till stugan ute vid Vallsjön. Förhoppningsvis åker vi dit så tidigt som möjligt, så vi hinner sola lite.
Sen blir det grillat, kubb, vin, gott sällskap och kanske årets första dopp! Visst låter det härligt?

Nu blir det grillat! Mmm, vad gott det ska bli! Ha en underbar kväll!
Utsikten från stugan! Finns inget bättre att vakna till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0