Vernissage på Enkelt!

Igår var jag i Jönköping. Först fixade jag ett nytt pass. Bara 2 månader kvar till vi åker nu. Åh, vad jag längtar. Vill ha värme. Visst, här hemma är det en massa sol nu...men det är absolut inte varmt. Fryser jättemycket. Usch! Tänkt vad hälrigt att få ligga i en solstol och bara svettas och bli brun! Inte illa!

Efter ett besök hos polisen, så tog Linus och jag en fika på "Påtår". Sen vidare till "Enkelt" där Jannike hade sin vernissage. Mysigt att ta ett glas rött, mingla runt och titta på alla Jannikes tavlor. Tycer verkligen om dem.
Speciellt dem här:



Hon är grym Jannike ;)

Idag har jag hemstudier,men har än så länge inte pluggat något. Har varit nere på stan med Linus, och nu har vi varit och ätit på Sansjöbaden. Tog min älskade skaldjurssallad. Men GUUUD vad mätt jag är nu!
Får vänta ett tag med att ge mig ut och springa. Haha!


Jag rekomenderar denna starkt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0