A bad day!

Idag mår jag skit, rent ut sagt. Har inte sovit en blund inatt, varför? Det vet jag faktiskt inte. Har inte gått bara. Så när klockan ringde halv 6, kände jag mig helt utmattad efter en hel natts försök att sova.
Fick i alla fall stiga upp, och piggnade till lite efter en dusch och gröt.
Men efter att ha suttit i en buss i 1,5 timma, blev man trött igen. Och på matten idag gick vår lärare säkert igenom 5 helt nya saker, och jag som inte ens fattat allt det andra. Och på köpet har jag biologitenta på fredag! Vad ska man lägga sitt krut på?!

När jag kom idag stack jag som vanligt till gymmet, och idag vet jag inte vad det var för fel. Kanske att jag inte sovit något. Men jag hade ont i varenda liten muskel, och jag hade ingen ork eller lust till någonting. När jag väl kom hem fick jag sånt blodsocker fall att jag bara skakade. Fick fort proppa i mig en massa mackor, och det kändes lite bättre.

Men jag känner mig fortfarande helt konstig i kroppen. Helt orkeslös! Helst av allt vill jag bara lägga mig i soffan nu och titta på "Svenska hjältar", dricka te och äta julgodis, men samtdigt vet jag att jag har en tenta på fredag, som jag absolut inte kan än.
Vill bara att den här dagen ska vara över, så jag kan ta nya tag imorgon. Eller förresten, vill attt denna veckan ska vara över. Och jag hoppas verkligen att jag kan få sova inatt! Jag behöver det! Annars kommer jag aldrig kunna koncentrera mig pluggandet.



Vad vill jag egentligen?!


Kommentarer
Postat av: Victoria

Jag känner igen mig. Ibland ha man sådana dagar. Då ska man lyssna på kroppen. För det kommer en dag imorgon med. Jag lovar att du kommer sova som en stock inatt och vara pigg och glad imorgon :)



TA hand om dig gumman =)



En stor varm BAMSEKRAM (som man kan behöva ibland)

2009-12-14 @ 21:47:20
URL: http://victoria-sandberg.blogspot.com/
Postat av: ines

ja, lyssna på kroppen gumman! och du kommer ta igenom dig den här veckan galant! tentan kommer gå bra som vanligt, du kan ju :)

2009-12-15 @ 08:52:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0