Alive!

Jag lever! Har bara inte haft tid eller lust att skriva. Men tentan i fredags gick förhoppningsvis bra! Så nu är den ur världen. Skönt, för då kan jag njuta lite av julen nu, innan det är dags för tenta nr 2 i januari. Efter tentan åkte jag och några klaskompisar in till Växjö city och firade med en god lunch, och sen julhandlade vi. Jag hittade dock inte det jag sökte =/ Får leta på måndag igen. Ute i sista minuten eller vad?

Mina kära föräldrar kom och hämtade mig och Pär i Växjö, och på väg hem stannade vi till vid Öhr lantcafé! Mysigt ställe det där. Men inget slår en fika där, på  sommaren! =)

Min älskling hade städat och gjort fint när jag kom hem, så jag kunde bara sätta mig i soffan och slappa. Sååå skönt. Sen kom syster och hennes man, och vi kollade på "Bonde söker fru", åt pizza, julgodis och egengjord ostkaka. Mätt? Oja!

Igår sprang bara tiden iväg. Var och tränade på morgonen, sprang 5 km =) Jihoo! Och sen tvättade jag hela förmiddagen. Det blir en heldel att tvätta, när man inte gjort det på en månad! Haha. På kvällen gick jag till Sarah en sväng och tjatade ;) Och så fick jag träffa Emelie, Ines och Ines kompis Maria från Örebro. Hon tyckte Sävsjö påminde om en sagovärld, typ som i en julkalender. Haha!

Vaknade med världens huvudvärk idag, och helt seg i kroppen. När ska det släppa? Kan man inte få vara pigg och frisk för en gångs skull?  Jag som hade tänkt träna idag. Men får väl ta och vila! Håller på och bakar saffransskorpor istället :P Världens godaste "kaka", om man kan kalla det för kaka.



Ikväll får jag äntligen träffa mina underbara vänner. Tror inte vi setts allihop tillsammans sen Helena gifte sig, och det var i augusti. Så det kommer helt klart bli supermysigt. Vi ska äta varma mackor och massa julgodis, prata om allt som hänt och bara ha en mysmyskväll!



För er som inte har märkt det, så är det JUL nu! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0