Året 2010!

Snösnösnö! Samtalsämnet överallt just nu. Kanske det bli en vit vinter i år ändå. Hoppas kan man ju alltid göra. Idag har jag till och med fått känna av lite julstämning, en vecka kvar till jul och allt!


För 2 år sen!

Min kära syster skulle in till Växjö idag, vilkte gjorde mig glad, för då kunde jag få både sovmorgon och komma hem tidigare. Det var skönt, och välbehövligt. Skulle egentligen träna idag när jag kom hem,  men känner mig fortfarande helt utmattad, så vila idag med. För kroppen i alla fall. Huvudet får arbeta som aldrig förr. Tenta på fredag: immunförsvaret, cellbiologi, växter blablabla. Och en massa jobbiga formler i matten, och integraler =/
Men snart är det över, och jag kan få njuta av julmyset en kort sekund!

Sen börjar ett nytt år med nya möjligheter. Hoppas att våren går i raceerfart, och att mycket skojigt händer och att jag är frisk och pigg. Har i alla fall en Sthlm:s resa att se fram emot i slutet av tråkiga januari. Sen kommer maj med all värme och Gbg-varvet. Sommren = jobb och pengar! Kanske någon liten resa någonstans med. Hösten hoppas jag på att något väldigt kul och oförglömligt kommer hända. Planer smids just nu om detta!
Och sen helt plötsligt har ett år gått, och jag kommer sitta här igen, och njuta av julmyset, 1 år äldre, med en massa nya minnen, erfarenheter, drömmar!



jag längtar.


Kommentarer
Postat av: Anonym

"tänt var det här!" /dynamit-harry

2009-12-15 @ 22:32:34
Postat av: Anonym

hej!! hade tenta på immunförsvaret förra fredagen, om du behöver hjälp så ring, så kan ja se om jag fattar något av det ;) annars syns vi på måndag! ska bli kul! kram Elin

2009-12-16 @ 12:14:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0